środa, 10 lutego 2016

Nie ma mowy o anonimowości.

Anonimowość?
Jaka anonimowość?
Nie wiem jak by się człowiek nie starał. Ilu śladów by za sobą nie zatarł. Trop w sieci zawsze pozostanie. Anonimowym już być się nie da, bo jest to niewykonalne. Nawet w internecie.
Chciałam założyć bloga. Takiego zwykłego, prostego bloga o wszystkim i o niczym. Długo chodziłam z zamiarem, długo się zastanawiałam, długo miałam obawy, jakoś nie byłam do końca gotowa, ale co tam. W końcu miał być anonimowy.
I był... niecały miesiąc!
Coś w telefonie sprawdzić chciałam, gdzieś weszłam i coś tam niechcąca kliknęłam, i wysłałam zawiadomienie znajomym na fb. Wszystkim. I zaraz statystyki mi podskoczyły. O zgrozo! Taka moc mediów społecznościowych. A ja chciałam tak po cichu, po swojemu, coś tam sobie popisać. Pogryzmolić właściwie, bo nawet nie jestem pewna czy umiem poprawnie i interesująco pisać.
Anonimowo próbuję jeszcze raz.

5 komentarzy:

  1. Skąd ja to znam ;) Już właściwie od trzech lat mam swojego bloga, o którym przez ten czas prawie nikomu nie pisnęłam ani słowa, w myśl zasady, że jeśli treści są naprawdę dobre, to same znajdą czytelników. A chociaż w sieci nie pozostajemy anonimowi, to jednak żywot każdego wpisu jest bardzo krótki. By tych czytelników znaleźć, warto więc jakość tej swojej internetowej twórczości pomóc. Nie szukać czytelników po znajomości, ale takich, których faktycznie zainteresują nasze wpisy. A blogowanie naprawdę wciąga :) Powodzenia w pisaniu i nie rezygnuj :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie rezygnuję tak łatwo. Dopiero zaczynam i mam nadzieję, że teraz się uda.

      Usuń
  2. 46 year-old Executive Secretary Courtnay Rowbrey, hailing from Picton enjoys watching movies like "Hamlet, Prince of Denmark" and Fishing. Took a trip to Ha Long Bay and drives a Eclipse. tutaj

    OdpowiedzUsuń
  3. prawnik rzeszów - Jesteśmy prawnik-rzeszow.biz, kancelarią prawną z siedzibą w Rzeszowie. Jesteśmy małą kancelarią, dopiero zaczynamy swoją działalność, dlatego potrzebujemy dotrzeć do większej liczby osób. Oferujemy usługi prawnicze i musimy rozpowszechnić naszą nazwę, więc jeśli masz czas, aby napisać o nas, będziemy wdzięczni. Chciałabym podziękować za poświęcony czas, ponieważ wiem, że jesteście bardzo zajęci i naprawdę to doceniamy. Jeśli masz jakieś pytania, proszę nie krępuj się pytać.

    OdpowiedzUsuń